۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

انتخاب کنید، صفورا ایلخانی یا فاطمه کاظمیان؟

نتایج قسمی انتخابات نشان میدهد که ازبین کاندیدان زن درولایت بامیان، دونفرشان رقابت جدی تری دارند. فاطمه کاظمیان وصفورا ایلخانی.
فاطمه کاظمیان هفت سال رئیس امورزنان بوده و صفورا ایلخانی پنج سال وکیل مردم درپارلمان. کاظمیان دو فرزند دارد و صفورا به تازگی مزه مادرشدن را چشیده است.
صفورا فارغ التحصیل زراعت است و فاطمه کاظمیان تحصیلات عالی ندارد.
فاطمه کاظمیان کاندید حزب وحدت خلیلی است و صفورا کاندید حزب انسجام.
صفورا همچنین مسلط به زبان انگلیسی هم هست.
حالا شما بگوئید. دعا میکنید که کدامشان برنده شود؟ فاطمه کاظمیان یا صفورا ایلخانی؟
درصفحه نظرات بنویسید.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

صفورا ایلخانی

ناشناس گفت...

اقای مهرایین سلام
تشکراز اظهار نظرتان
ولی نکته اساسی در اینجاست که لیافت رفتن به پارلمان، تعهد و شعور سیاسی ضرورت دارد نه مدرک زبان انگلیسی و یا مدرک لیسانس.
خانم صفورا در مدت چند سالی که در پارلمان بوده کدام گامی را برای مردم بامیان برداشته است که این بار برود.
بگذارید دیگران هم بخت خود را بیازماید.

انتظار گفت...

خدا خیر مردم بامیان را پیش کند. من فکر میکنم باید مردم انتخاب کرده باشند که کی صدای شان در خانه ملت باشد اگر تقلب نشود.

اما فکر میکنم این هر دو خواهر ما چندان آدم هایی جالبی نیستند.

سلیمان احمدی گفت...

آقای مهرآیین سلام
امیدوارم موفق باشید
فکر نمی کنم اولویت دهی و ترجیح دهی کاندیدان در دست شما باشد تا به مردم الزام وارد نمایید که از فقط از میان دوتن یکی را برگزینند، مردم انتخاب شان را کرده اند اکنون نوبت زورمداران و قدرتمندان است تا کاندید مورد نظر شان را انتخاب نمایند که البته این کار را خواهند کرد.

ناشناس گفت...

بادر نظر گرفتن سوابق و كاركرد هر دو نامزد بايد گفت كه اينها شخصيت هاي نيستند كه بتواند صداي به گلو خفه شده اي مردم ما را در پارلمان كه جاي تقابل منافع و ضدو بند هاي قبيلوي و قومي است بلند كنند.چون در اون جا نمي تواند تااخير با بوتل سخن گفت بلكه بايد كسي باشد كه از تمام جور وستمي كه اين مردم در طول تاريخ كشيده آگاه باشد(اينها نيستند) و بتواند بادرك درست منافع قومي و منطقه اي راهي را درجهت بهبود وضعيت اين مردم ستم ديده باز نمايد.
خلاصه بايد گفت كه نمي توان هر يك از اين خواهران را كانديد مناسبي در جبهه تقابل و برخورد انديشهها و افكار،همچون سياف و امثالهم قلم داد كرد.

rafiqpoor گفت...

سلام آقای مهرآیین،
نفس نظرخواهی جالب است.ولی من به انتخاب مردم بامیان احترام دارم.شناخت کافی از خانم کاضمیان ندارم ولی خانم ایلخانی هم نماینده ای خیلی بدی نبوده.
راستی سرور جوادی به پارلمان خاهد آمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

تشکر مهدی جان! نمی دانم چه زوی است که حتما باید یک زن برود. اگر زنان هم در ردیف مردان در انتخابات شرکت میکردند بهتر بود. کیفیت را فدای جنسیت می کنیم.
هر دو بی فایده و بی ظرفیت هستند.

سفیر صلح بامیان گفت...

تا آنجا که من میشناسم، هردوی این خانمها آدمهای مثبت نیستند و هر کدام آزموده شده اند. رئیسه صاحب در ریاست امور زنان بشدت آلوده به فساد آداری بود و سفورا ایلخانی نیز در پارلمان گذشته بیشتر به جیب و طبقه منفور خانی اش می اندیشید تا درد و رنج مردم بامیان. رویهمرفته، بهتر است اینبار نمایندگی و وکالت خانم کاظمیان را تجربه کنیم و شاید بتواند طوری دیگر باشد. رفتن صفورا ایلخانی برای مردم بامیان در پارلمان، فاجعه ی بیش نخواهد بود.

ناشناس گفت...

واوا! بیچاره صفورا ایلخانی در پس پیری بالاخره صاحب شوهر همانند خود شد. برایش تبریک میگویم. لازم است بقیه عمرش را در شوهر داری در خانه سپری کند.

علیزاده گفت...

"واوا! بیچاره صفورا ایلخانی در پس پیری بالاخره صاحب شوهر همانند خود شد. برایش تبریک میگویم. لازم است بقیه عمرش را در شوهر داری در خانه سپری کند"
چه نظر دارید در مورد این نظر؟
به نظر من آینده همه چیز را مشخص می کند

ناشناس گفت...

حزب وحدت زنده باد! فقط کاظمیان

ناشناس گفت...

شنیده بودم که تنها دستاورد خانم صفورا از وکالت دوره قبلی شان، جراحی پلاستیکی صورت شان در جرمنی که طی آن از جمله بروت (سبیل) های خود را از بین برده است می باشد. ولی چهره جدید شانرا ندیده بودم. به نظرم تا هیچ از این دو بزرگوار که امتحان خود را هم داده اند به درد کار نمی خورند چون تا حالا کار از ایشان سر نزده! صفورا به زور غلام علی وحدت رای میاره و وکیل میشه و فاطمه به زور حاجی فدا رییس امور زنان.