۱۳۹۱ آذر ۲۰, دوشنبه

مقعد نامه

  • این مطلب ازسخیداد هاتف است که من ازچهره نما (فیس بوک) اش برداشته ام.
  • در خبرها خواندیم که انتحاری ای که اسدالله خالد رئیس امنیت ملی افغانستان را زخمی کرد مواد منفجره را در مقعد خود پنهان کرده بود.
    گفته می شود که موفقیت انتحاری مذکور در حمله به آقای خالد به محبوبیت مقعد در وزیرستان دامن زده است. بر اساس گزارش ها، گروه های القاعده و طالبان اعلام کرده اند که این دو نیرو سر از ماه آینده تحت نام واحد " جیش المقعد" فعالیت خواهند کرد. ابومقعد، سخنگوی جلال الدین حقانی، نیزاعلام کرد که اسم مدرسه ی خود را به احترام مقعدهای به خون تپیده ی سربازان جیش المقعد به " مدرسه ی مقعدیه" تغییر خواهد داد. وی تاکید کرد که از این پس رساله ی جدید "خیر المقاعد" در صدر کتاب های درسی این مدرسه قرار خواهد گرفت.
    طبق بعضی گزارش های تایید شده، افراد طالبان در وزیرستان برگه های تبلیغاتی ای پخش می کنند که در آن ها مردان جوان ترغیب می شوند مقعدهای خود را در اختیار این گروه بگذارند. در یکی از این برگه های تبلیغاتی آمده است:
    " همتم بدرقه ی راه کن ای بن لادن که دراز است ره مقعد و من نو سفرم
  • مردم مجاهد و سر بلند وزیرستان! جوانان و نوجوانان غیور و قهرمان!
    چنان که می دانید مجاهدین شما در این اواخر یک سلسله عملیات را با استفاده از مقعدهای شان اجرا کردند که بسیار نتیجه بخش بودند. اما ما با کمبود مقعد مواجه ایم و نیاز به همکاری شما داریم. شورای مشترک رهبری القاعده و طالبان فیصله کرده است که به هر فردی که حاضر شود مقعد خود را در راه جهاد با مشرکین در اختیار مجاهدین قرار بدهد مقدار قابل توجهی پول پرداخته شود. این مبلغ از بیست و پنج هزار دینار شروع می شود و تا صد هزار دینار هم می رسد. جزئیات آن به شرح زیر است:
    مقعدهای معمولی و بی انعطاف: هر حلقه بیست و پنج هزار دینار
    مقعدهای شل شده که نیاز به ترمیمات جزئی دارند: هر حلقه چهل و شش هزار دینار
    مقعدهای مجرب و رابری با انعطاف بالا: هر حلقه هفتاد هزار دینار
    مقعدهای عمیق، محکم و انعطاف پذیر با ظرفیت گنجایش بمب های چهار اینچ در هشت اینج: هر حلقه نود و هشت هزار دینار
    لازم به ذکر است که افراد متقاضی باید ابتدا امتحان بدهند و تست های نوک عصا، دسته ی بیل و مرمی راکت را سپری نمایند. کسانی که می خواهند جایزه های بالاتر ببرند می توانند به مراکز" ترمیم و ارتقای مقعد" در مرکز شهر مراجعه کنند".
    بر اساس گزارش های رسیده از وزیرستان، هزاران مرد جوان همه روزه در برابر مراکز ثبت مقعد طالبان صف می کشند و بی صبرانه منتظر ورود در امتحان مربوطه هستند. یکی از این جوانان که هیجانی شده بود و اعتماد به نفس بالایی داشت به خبرنگار رویترز گفت :"بمب هشت اینچه چیست، من همین حالا می توانم سر تو را به مقعد خود فرو کنم". مرد جوان و لاغر دیگری که تا حدی مضطرب به نظر می رسید و یکریز این پا و آن پا می کرد گفت:" من می دانم که مقعد خوبی ندارم و فکر نمی کنم به خاطر آن به من پولی بدهند، اما خودم را اخلاقا مکلف می دانم که منفجرش کنم".
  • ۱ نظر:

    امین نیازی گفت...

    واقعا تنها راه مبارزه و تلاش طالبانی کرام ستودنی است
    ولی مهرآین عزیز نگفتی طرح به این خوبی را از کجا پیداکرده