۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

اینجا رادیوپیک بامیان است، صدای ما را ازیکه ولنگ...

اینجا رادیو پیک بامیان است. صدای ما را ازمرکزیکه ولنگ می شنوید. این اولین جمله ای بود که ازرادیوی سیارما پخش شد و اشکم را درآورد. بلاخره بعد ازبیشترازیک سال زحمت و ارتباط و ایمل پرانک، بلاخره رادیوی ما فعال شده بود و ما دریکه اولنگ بودیم و برای مردم خود برنامه رادیویی پخش میکردیم. هیل دی براند، همکارهالندی ما که دراولین ساعات پخش آزمایشی ما به بازاررفته بود تا واکنش مردم را ببیند، با خوشحالی می گفت: "من عده ای ازمردم (عمدتاً جوانان) را دیدم که درمقابل یک دوکان جمع شده اند و صدای رادیورا بلند کرده اند. کنجکاوشدم و جلوتررفتم. دیدم درداخل دوکان، دوسه نفرشان می رقصند وبقیه دست میزنند. (یکک یاری دروم ازشیخ علی یه ...) دوروزاست که برنامه هایمان را پخش میکنیم. مردم خیلی خوشحالند و راضی. اما شاکی که چرا می روید. بمانید برای همیشه. تا روزجمعه هستیم و بعد میرویم بامیان. بعد برای پنجاب آمادگی می گیریم. میخواستم زیاد بنویسم، اما اینترنت تلفنی MTN، با بلاگ اسپات میانه خوبی ندارد و بازنمی کند. امروز قسمش را فراموش کرده و بازکرده است. بازهم می نویسم.

۲ نظر:

rafiqpoor گفت...

مهدی عزیز
خوشحالم که بالاخره توانستی رادیو را شروع کنی. بهت تبریک می گویم.
مرکز برای ژورنالستان چی؟ آنهم ردیف است؟
بهر حال موفق باشی

ناشناس گفت...

سلام من هم خوشحال هستم من هم از یک اولنگ هستم یک سوال دارم اگر شما بخواهیداین رادیو را دایمی کنید چه قدر هزینه دارد؟ و یک پلن بدهید تا من مطالعه کنم شاید یک کاری هم ما کردیم ایمیل : samaafgh@gmail.com
ghorob_Aftab18@yahoo.com
www.mohammadi.se
خوشحال میشوم اگر این کار را انجام دهید
خدانگهدار